Waarom:
De stad in kaart brengen, de intrinsieke kant. Altijd belangstelling gehad naar een sociale kant bij ontwerpen. Goede combinatie zoeken. Iets met de mensen/inwoners lijkt me interessant.
Ik woon in een straat met het leger des heils. Veel in aanraking met daklozen. Hoe zien zij de stad? Hoe dat in kaart brengen.
bespreking Lauran en danny:
wat als je ook onderzoek doet naar andere mensen, contrast! Bijvoorbeeld iemand met een penthouse.
planning:
-doel bepalen
-route+strategie+plan
-wie+wat+wanneer
-plan maken, maar ook ruimte laten voor toeval >gericht veldwerk
maandag 9 maart 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten