Ik ben dus een aantal keer bij het Leger des Heils geweest. Op het slaaphuis, dagcentrum, nachtopvang en met outreach. Zodoende heb ik veel materiaal kunnen verzamelen. Omdat ik geen schrijver ben, heb ik de mensen zelf dingen laten opschrijven of tekenen op vragen zoals wat zou je willen, teken jezelf, schrijf 3 woorden op etc
vb:

Heb ook met een aantal mensen gesproken en hun verhalen gebruikt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten