ik heb me dus echt geconcentreerd op hoe je dezelfde inhoud op verschillende manieren kan ervaren. (in dit geval door middel van grafische oplossingen) Een losbladig systeem waardoor je iets kan weghalen of kan toevoegen, wat voor iedereen ook anders zal zijn.
donderdag 14 mei 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten